Då var det fredag igen


Stora planer? Här blir det en lugn förmiddag för att sedan åka iväg och hjälpa Tero och Centiha med att hämta hem några lister till deras lägenhet. Ja som ni förstår så har dom fått komma hem från BB nu. Förhoppningsvis så orkar Cenitha med lite besök medan grabbarna åker iväg för listerna men gör hon inte det så är det helt acceptablet. Förstår om både hon och bebben är trötta.

Annars har planerna inte hunnit bli så stora. Tanken var att vi skulle träffa Fia och Mattias men efter att ha pratat med Sofia igår så fick jag veta att Mattias åker söderut redan i morgonbitti vilket inte var tanken. Alltså är det sista kvällen för dom att ha det mysigt för ett tag framöver så därför känns det fel att störa dom. Riktigt tråkigt men det kommer fler gånger.

Masker


Och i morgon är det Halloween. Ska ni klä ut er? Usch! Haha. Ja, dessa masker är inte omtyckta hos mig. Men visst, så länge jag vet vem som finns bakom masken är det ingen fara. Men prova ringa på våran dörr och tigg om godis, då lär du bli besviken :-P

Är bjuden på fest till Karro och Jocke i morgon, hade varit grymt roligt. Var jätte länge sedan "gänget" hittade på något nu. Men givetvis ska det alltid pricka in något annat! Den här gången jobbar P hela helgen. Kändes så trist att åka dit ensammen. Sedan är det ju inte runt knuten utan 8 mil härifrån. Men det tåls att fundera på.

Nu ska jag dra mig tillbaka och titta på tv en stund. Det är viktigt med lite morgonmys :) Ha en bra dag, vi hörs senare, Ciao!




Kommentarer
Postat av: Alex

Känner igen att planerna spricker!!!

2009-10-30 @ 11:46:20
Postat av: Tina

Haha tycker Halloween är hur roligt som helst, men jag kan hålla med dig till viss del om maskerna

2009-10-30 @ 11:56:05
Postat av: Fian

Töööt =) Jag ringer dig snart, testat men det e upptaget, testar igen ;)

2009-10-30 @ 12:18:02
Postat av: Malin

SV: Idag ska jag inte göra allt för mycket, dudå? :)

2009-10-30 @ 14:04:08
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Sinne

Haha du det gick ju bra det där med listerna idag ens! Snacka om hormonell gråtmaskin jag har varit idag. Efter lite sömn känns det dock lite bättre tack och lov :)

2009-10-30 @ 15:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!