Uppskattad mystid


Godkväll! Hur har ni det? Här laddar vi inför en lugn och skön hemmakväll. Har precis ätit middag. Ja, jag satsade på att prova "riktig mat" ikväll. Tog en jäkla tid att få i sig. Nästan så att det tog bort en del av njutningen och det goda. Det ville bara till att börja växa i munnen tillslut, usch! Hade varit bättre med något man bara kunde ta en tugga av och sedan svälja med en gång. Det får mig att tänka på dom som inte har några tänder, måste vara ett helsike. Kan ju dock vara därför löständerna har blivit så populära :-P Men nog om det..

Det brinner ljus i hela vardagsrummet. Det är så fint och det doftar gott! Allt för att spä på doften från rosorna  som jag fick av P när jag kom hem från hospitalet som nu hänger uppe i taket för torkning. Mysfaktorn är hög :) Något positivt finns det allt med hösmörkret så varför inte utnyttja det? Hålla humöret uppe så gott det går trots att det går mot mörkare tider, stanna upp och tänka efter vart vi är på väg. Mysa, ta det lugnt och göra ingenting ibland?

Ska återgå till P, krypa ner under täcket, kika runt bland lite bloggar och titta på Körslaget över skärmen emellanåt.

Ha en underbar kväll!




Kommentarer
Postat av: Jenny

Nä.. de va köbildning så de heter duga.. tur att vi slapp de kan ja säga.. hojja.. dom hade då va dom gjorde dom närmsta timmarna.. speciellt eftersom de typ bara va lastbilar.. :) hehe..

2009-10-10 @ 21:51:22
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!