En välbehövlig paus


Har slagit ner rumpan i soffan för att ta igen mig en stund. Har plockat i diskmaskinen och tagit en efterlängtad dusch. Hade nästan glömt bort hur skönt det var. Jag stod bara där och njöt, länge,länge och tog emot dom strilande vattenstrålarna. Känner mig inte längre stel som en robott. Riktigt nice!

Dusch



Däremot tog det betydligt mer kraft än i vanliga fall haha, man kanske har slappat för länge nu så man inte pallar med. Började givetvis blöda också men det är smällar man får ta.

P slutar jobbet på en halv timme och kring 18 tiden kommer mamma och pappa förbi och se hur vi har det i väntan på att dom ska åka till flygplatsen för att hämta upp en bekant. Mamma skulle ta med sig sin berömda kycklinggryta så vi, eller rättare sagt dom kan äta. Blir nog en debut för P om jag inte minns galet och om jag har tur kanske jag också kan smaka lite ;) Längtar grymt mycket efter varm mat. Men det återstår och se om munnen tillåter.

Önskar er en super trevlig kväll :)




Kommentarer
Postat av: Jessica

jo kommer nog att komma en lr annan uppdatering i bloggen eller på facebook :P

2009-10-09 @ 17:02:04
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Lisa

Nå fick du dig nå kycklinggryta nu då? ha en trevlig kväll du med :)

2009-10-09 @ 20:48:41
Postat av: Jessica

ikväll är det idol för fulla muggar :P sj?

2009-10-09 @ 21:15:17
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Malin

vad bra att det går åt rätt håll:) den är bra tycker jag, speciell:)

2009-10-09 @ 21:50:01
URL: http://minnan.blogg.se/
Postat av: Jessica

jag vet.. måste uppdatera men har inte hänt så mkt idag direkt...

2009-10-09 @ 22:06:06
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Malin

ligger i soffan och slöar efter en burgare, väntar på syster:) vad har du för dig en fredag som denna?

2009-10-09 @ 22:12:50
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!