Favorit i repris

Tapa Chula

Blev tillfrågade om vi ville göra ett nytt försök att gå och äta på Tapa Chula med Tero och Cenitha igårkväll vilket vi nappade på. Granskade menyn innan vi åkte för att se om det kunde tänkas finnas något som inte var så svårtuggat för min del. Bokade bord och hade höga förväntningar och till vår belåtelse så var maten kanongod! Riktigt jäkla gott, så det kan jag starkt rekomendera. För er som inte vet så är det gamla stekhuset i stan som numera har blivit en Mixicansk restaurang.

Därefter åkte vi hem till deras cribb för lite sista kvällshäng innan det var dags för sängen. Riktigt trevligt! Och tänka sig dom hade ännu inte hunnit bli tre, konstigt va? :-P


Idag däremot vaknade jag upp av att morgonpigga Malin som vanligt var i farten och ville höra om jag ville hänga med på en morgonpromenad. Sagt och gjort och 20 minuter senare var vi iväg. Vi gick runt sjön. Lite småkyligt men solen stod högt på himlen så det var jätte skönt.

Jag och Malin


Nu någon timme och te- kopp senare har Malin begett sig och P har kommit hem från jobbet som jobbar delat pass.

Dags att ställa sig framför spegeln. Ska iväg till tandläkaren och eventuellt göra några ärenden. Ha en bra dag!




Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad gott, är det tacos och sånt typ?

2009-10-14 @ 21:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!