Vad är rubriker?


Ja, herregud vad jag har blivit dålig på just rubriker! Ibland kommer jag bara verkligen inte på någon och rubriken kan ju faktiskt många gånger vara en viktigt del av inlägget. Så störande!! Men ni får helt enkelt ha överseende med min dåliga fantasi. Något annat som fortfarande stör mig är att sidan inte funkar som den ska. Ska det förbli så här?

Nå slut på klagandet.

Hoppas allt är bra med er.
Här har ännu en natt med dålig sömn passerat. Det tackar vi för. Det är måndag igen och likt alla andra måndagar så ser det ut att bli en rätt så seg dag. Magen krånglar igen och jag känner mig allmänt trött. Kanske inte så konstigt med tanke på mitt upprepade sömnproblem men det är nog inget en efterlängtad varm dusch inte kan rätta till. Ha det bra så länge.


Vad ska ni göra idag?




Kommentarer
Postat av: Lena

Jag känner igen det där...

2009-10-26 @ 12:57:43
Postat av: Malin

SV: Nej precis, det känns inte super kul att springa på ikea när man har ont i huvudet :)



Ja, igår och förra söndagen var jag så inaktiv man bara kan vara. Orkade inte alls sitta vid datorn :/ Men hoppas på att vara tillbaka igen ;D

2009-10-26 @ 13:58:47
URL: http://stopandreplay.blogg.se/
Postat av: Jessica

Jo det går helt okey faktiskt :p på BB gilla hon det inte, men hemma går det smärtfritt :P

2009-10-26 @ 15:18:43
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Fian

Hoppas att du kryar på dig! Jag har också haft en "sovadåligt-vecka" Vi höres nå i veckan =)

2009-10-26 @ 18:57:01
URL: http://neuskas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!