Ett steg framåt och ett tillbaka


Det var en trött Sandra som vaknade i morse men har nu någon timme senare lyckats gnugga bort den mesta sömnen ur ögonen- Gäsp.

Då dom närmsta dagarna varit långt ifrån händelserika så har jag tyvärr inte mycket roligheter att bjuda på. Tycker mest att jag går igenom tvtablån om dagarna. Trodde det värsta var över och att det faktiskt höll på att vända men idag blir jag osäker. Värkmässigt känns det som om jag är tillbaka på ruta ett igen. Åtminstone för tillfället. Så idag blir det återigen ingen mat som behöver tuggas. Det är absolut inte värt det. Känns som om jag ska sprängas vissa stunder, SUCK!

Hade varit skönt att ta sig ut på en promenad, ensammen med både tankar och känslor och fylla på kroppen med frisk syre och ny energi. Men vi får se.

Vila


Det lutar åt att brottas mot värken en stund till först. Ha en fin dag!




Kommentarer
Postat av: Evelina

Hoppas verkligen att du slipper värken snart! =/



SV: Åker till debatten den 25-26.10 och lovar skvallra sen =)

2009-10-11 @ 11:38:38
URL: http://skrivbubblan.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja.. upprörd e ja.. å ja hann it in dit ida åsså jobba ja hela dagen imårrn så de få nog bli på tisda.. Ja ha ingen aning faktiskt.. men ja tro ja ska be om pengarna tillbaka å köpa nå andra.. :)

2009-10-11 @ 15:33:26
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!