Älskade höst!


Ja jag älskar faktiskt hösten. Alla årstider har sin tjusning. Är alltid lika skeptisk när hösten är på väg för det betyder att sommaren är över, men jag äääälskar den verkligen när den väl kommer. Mörka kvällar då man får börja tända mysiga lampor och väldoftande ljus. Ligga i soffan och se film med honey och bara njuta. Gå en promenad och andas riktig frisk luft. Precis som efermiddagens promenad bjöd på. Till och med spöregnet och stormarna kan vara fina då det är ännu mysigare att sitta inne och kura :) Sedan att det gärna kan infalla då man ändå inte har något för sig är ju såklart en fördel :-P

Givetvis finns det mer bra saker med hösten så som alla höstkläder och alla vrålläckra skor. Dessa bortglömda läckerbitarna från Vagabond kom ut ur gardaeroben här om dagen :)

Stövletter

 

Ursnygga till både jeans och leggins. Ska försöka börja använda skor med lagomt höga klackar så dom ändå behåller den bekväma känslan. Det är såå snyggt! Dessa är dock på gränsen till för höga för mina fötter. Men ska man vara fin får man lida pin ;-P

När vintern däremot faller in finns risken att man halkar och slår ihjäl sig så då övergår vi till dom varma och ulliga "pjuckorna" istället.

Men nog om det. Vad tycker ni är hösten 2009:s måste?





Kommentarer
Postat av: Anna

Helläckra stövletter. Finns de fortfarande att få tag i ;-P

2009-09-07 @ 19:04:13
Postat av: Fian med jordgubbar och melon

Nice =)

2009-09-07 @ 19:29:29
Postat av: Fian med tårta

Att äta mycket morötter!

2009-09-07 @ 21:52:58
Postat av: Jenny

Jajjomensan.. han åkte i morse.. :(

2009-09-07 @ 22:47:51
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!