Ändrade planer


Den här dagen har verkligen gått i vilans tecken. Sitter fortfarande i myskläder och kommer förmodligen inte få på mig något annat heller eftersom klockan snart har hunnit varvet runt. Som rubriken säger så blir det inte som det var tänkt utan det blir till att träffa Tero och Cenitha i morgon istället. Men den som väntar på någonting gott :)

Tända ljus


Ska strax äta middag och sedan väntar det nu istället kvällsmys med tända ljus. Inte alls dumt! Ska kika på United 93 som började precis och samtidigt som vi gör det ägnar vi en tanke till dom som drabbades den 11 September 2001. Ikväll slipar vi på framtiden och bara rår om varandra. Jag trivs!

Ha en trevlig lördagkväl!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Jopp.. ja tro he.. men tiden gå fort.. :)Nå de händer it så mycke.. jobbar å så.. :) händer hos du då??

2009-09-13 @ 14:00:09
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!