Späckat schema!


Måste medge att jag inte varit någon vidare bloggerska de senaste dagarna. Men ibland hinns det verkligen inte med. Fick inte någon lucka för att blogga igår. Efter den mycket trevliga fikan följde jag med Sofia hem och fortsatte lite där vi slutade sist och genomgick en plågsam brynplockning. Ja, det gjort så jäkla ont vilket det inte annars brukar göra. Givetvis känns det ju men inte mycket mer än så men tro mig igår fick jag verkligen leva ut det man brukar säga om att ska man vara fin får man lida pin hehe. Men det var helt klart värt det, reslutatet blev riktigt fint :)

Kring 7 tiden kom sedan P och hämtade upp oss för att åka hem till oss och få oss lite käk. Vi såg på Idol och Efterlyst och surrade strunt och därefter hamnade vi i någon övernaturlig stämning och började berätta spooky things. Ja där en stund var vi verkligen inne i en bubbla hehe.

För att sedan skaka av oss lite innan vi skjutsade hem Fia som inte kände sig helt nöjd över att sova själv åkte vi och spanade på egen designade hus. Vissa har det så jäkla snyggt alltså!


Idag är vi däremot lediga både jag och P och har galet mycket vi skulle behöva göra. Skulle kunna räkna upp allt men då skulle jag få hålla på tills ikväll så jag tänkte därför strunta i det.

Börjar vara dags att rotera. Vad pysslar ni med idag?





Kommentarer
Postat av: Jenny

Aaa.. de va ju lite dumt.. :( men vi få försöka passa in de här framöver nån gång.. :)

2009-09-24 @ 22:21:11
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!