Grillning under my umbrella ella ella...


Givetvis var inte vädret med oss så himlen öppnade sig perfekt till grillningen igårkväll. Inget skyfall men det räckte gott ändå. Men trots det var humöret på topp! Vi fick oss god mat och sällskapet var det inget fel på heller :)

The gang

Fint uppradade som vid en skolfotografering. Ända skillnaden är den otroligt
snygga soppåsen nere till vänster :-P


Idag är det nya tag och vi har varit och lämnat in bilen hos Sven på morgon för att få insatt motorvärmaren så det är gjort när det helt plötsligt smäller till och blir skitkallt.

Nu däremot sitter vi och slötittar lite på tv och jag ska snart bege mig mot duschen och dagens morgonbestyr. Hade tänkt gå och se Flickan som lekte med elden med Tero och Cenitha ikväll men det är sån jäkla rullians på biljetterna så nu blir det istället en tidigare bio. Därefter blir det att antingen gå ut och äta eller fixa någonting hemma beroende på hur allert man känner sig efter timmarna i biosalongen. Är övertygad om att det blir trevligt vilket som.


Vad ska ni hitta på idag? Hoppas ni får en skön och härlig lördag i alla fall! Kram på er!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Ahaa.. hade ju it vart så dumt förutom att ja nog åker upp te gällivare imårrn eller månda på morgonen förmiddan nån gång.. :)

2009-09-19 @ 13:09:45
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Fast kommer nog hem onsda igen.. :)

2009-09-19 @ 13:10:21
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja åker imårrn (sönda)när ja ha vakna för vovven kommer hem på nån timme eller nå... :) äntligen

2009-09-19 @ 22:15:13
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!