Nattliv


Får börja med att lite snabbt be om ursäkt.. Blev så stressigt på morgon när jag skulle möta upp Malin för en lunch på stan, bloggningen hanns inte riktig med. Var riktigt länge sedan vi träffades eftersom vi har en viss förmåga att alltid låta det rinna ut i sanden. Men nu så :) Fick mig också en husgesyn i deras nya lya. Inte alls pjåkigt.

Malin

Malin vid eftermiddags ryken


Efter några timmar med skitsnack och uppdatering var det dags för Malin att bege sig till jobbet så jag återgick till mitt och mötte upp P som slutade för dagen för att få mig skjuts hem.

Nu en middag senare har jag myst ner mig soffan för att äntligen få skrivet ner några rader. Bättre sent än aldig!


Igårkväll efter stadsturen kom Sofia förbi. Vi käkade middag och såg på idol. Kring 21.30 bestämde vi oss för att gå ut på en kortare promenad, ja en halv timme eller så. Givetvis blev det inte som planerat utan trillade istället in på gården 23.30 igen. Var nästan lite nostalgi att vara ute i höstmörkret, som på den gamla goda tiden. Rundan gick förbi nya Kronan området. Blev skratt och galenskap så det räcker och blir över!

 

Väl hemma var benen som degklumpar. Vi avrundade kvällen och i alla fall jag fick mig en god natts sömn. Tack för en galet rolig men annorlunda walk Fia ;) Det får vi helt klart göra om igen.


Dags att dra sig tillbaka. Ha en fortsatt bra kväll!





Kommentarer
Postat av: Anonym

Ibland måste man släppa lös lite ;-)

2009-09-16 @ 20:37:58
Postat av: Jenny

Aaa.. e som småjobbigt.. fast veckorna ja jobba lite mer å sköter hästen gåre som bättre för då gå ju som halva dagarna te de.. sen ha ja ju vovven fast hon ta ju it allt för mycke tid.. men lite iaf.. ;)

2009-09-16 @ 22:09:39
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Caroline, LINA FRANKღ

svengelska är det enda rätta :D haha

2009-09-17 @ 11:05:05
URL: http://carolinefrank.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!