Strax 20.00


Godkväll allihopa!
Har ni fått något vettigt gjort idag? För våran del blev det en tur på stan som jag nämnde tidigare. Tavlan är fixad, amorteringen är gjord och resterande av ärendena med. P har nu åkt tillbaka till jobbet för att arbeta dom sista timmarna medan jag däremot har myst ner mig soffan för att kika runt bland lite bloggar.

Ni har väl inte missat att den onda juryn och alla människor med drömmar som är redo att göra bort sig i tv är tillbaka ikväll? Sveriges största talangjakt Idol sätter igång 20.00 på TV4 och dessa ansikten är tillbaka.

Juryn

Ska ni titta på alla galna uttagningar?

 

Själv tror jag faktiskt att jag ska kika i kväll i alla fall. Uttagningarna brukar kunna bjuda på en och annan lustig filur och en hel skratt :) Så varför inte? Jag har ju lika inget annat för mig.

 

Ska också bli kul att se hur modebloggaren Elin Kling tar sig an uppgiften som höstens stylist. Tv-styling är något nytt för Kling och i en intervju med TV4 säger hon att det ska bli jätte roligt samtidigt som det verkligen är en utmaning för henne. Att idolerna gärna får tycka och sticka ut och ha en egen stil men att det också är bra om de vågar samarbeta. När det sedan kommer till killarnas mode satsar hon på att "freestyla", eftersom att hon inte jobbet med just herrmode tidigare.


Men nu ska jag skynda mig in i köket och skära upp lite honungsmelon innan det börjar. På återseende!





Kommentarer
Postat av: Jenny

Ne.. man få typ ta de som finns ungefär.. :( Nå de e it så dumt där uppe.. de e ganska skönt å vara där.. å ja tycker de e lika tråkigt å fara ner därifrån varje gång.. :)

2009-09-09 @ 00:01:43
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Aaa.. de e ju sant.. ja vi måst försöka få nån ändring på de.. e ju över ett år sen vi träffades å ha typ bara fem mil mellan oss.. de e ganska sjukt egentligen.. :)

2009-09-09 @ 11:01:55
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!