Sömn är det bästa skönhetsmedlet ;)


Godmorgon, sovit gott? Själv har jag sovit som på rosa moln trots några suddiga drömmar. Har börja få in en sån hälig dygnsrytm, är alltid lika svårt när man mest går hemma om dagarna. Kliver upp kring 9 och somnar stendöd vid 11-12. Känns riktigt skönt! Alldelens perfekt för min skönhetssömn :)

Har bara tagit det lugnt hela morgonen och rått om mig själv. Myst ner mig i soffan, ätit frukost och sett på tv. Men snart är det dags att lägga i en högra växel och gå i duschen och göra sig i ordning.

Börjar äntligen närma sig tills jag får sätta sig hos frissan igen :) Nu är jag less sommarens ljusa nyans. Dags för lite mörkare igen. Hade tänkt hålla ut i två veckor till ungefär men jag vill inte påstå att det inte kliade i fingrarna redan igår när jag växlade några ord med min frisör när jag var in för att köpa vax åt P. Men har jag bestämt mig så har jag.

Senare i eftermiddag blir det födelsedagsmiddag hos P:s föräldrar. Hans pappa fyller år. Är övertygad om att det blir något gott. Däremot det som sedan retar smaklökarna efter maten ska jag försöka hålla mig ifrån. Men nog hade det varit gott med lite tårta :-P Är det otrevligt att inte smaka? Ja jag vet inte.

Vad pysslar ni med idag?





Kommentarer
Postat av: Jenny

Hahaha.. min tumme sitter ganska fast den också.. :) hehe.. Ja få gjort på tok för lite egentligen.. :) men man hinner nån annan dag.. de e ett ganska bra argument.. :) hehe..

2009-09-17 @ 14:48:48
URL: http://jhogis.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jopp.. men e grymt tomt här nu.. ingen som springer runt fötterna eller kommer å pussas å hoppar på en.. å ingen å gå ut me.. :( Men nu e hon inge barn i storleken iaf.. bara i huvve.. ;) hehe.. hon e ju över tre år nu så..

2009-09-17 @ 23:37:47
URL: http://jhogis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!