Weekend


Hej vänner! Hur är det fatt?

Här är det fin fint. Blev lite sent bloggande idag trots att jag varit vaken hur länge som helst men jag har inte orkat skriva något torrt inlägg eftersom inspirationen legat på noll. Men nu är jag på G igen :)

Började dagen med att studsa upp från sängen kring 9 för att bege mig ut på en promenad. P tittade aningen chockat på mig men hakade tillsist på samtidigt som han funderade över varför han just slösat bort en skön sovmorgon.

Väl hemma gjorde vi frukost och sen återgick vi till sängen en stund och bara tog det lugnt och samlade nya krafter.

Nu ett par timmar senare har vi båda hunnit få oss en uppfriskande dusch och jag som annars alltid brukar fastna i soffan efteråt tog tag i föningen direkt. Riktigt skönt så här efteråt. Frågan är ju bara hur länge man har "anledning" att sitta kvar här nu :-P

Så vad händer idag då? Lutar åt att det blir till att träffa Tero och Cenitha men planerna är ännu inte uppgjorda så dom får jag lov att återkomma med.

Och med det sätter jag punkt för denna gång. Vi hörs senare, kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!