Trevliga timmar med Fia


Krånglade att komma in i kväll med men ack den som ger sig :-P Dagen har varit toppen. Var jätte trevligt att träffa Sofia lite. Var på tok för länge sen nu men vi kom överens om att ta vi måste ta igen det.

Mätta och belåtna efter lunchen och efter att vi hade surrat av oss lite fortsatte vi vidare för att kika en stund på stan. Eller ja, ett par timmar blev vi nog hehe. Som avslutning gick vi sedan förbi Åhlens cafe och köpte oss vaniljyohurt men hallon och mango och en fruktsalld till efterätt som vi klämde i oss medans vi kikade ner på stadens folkvimmel. Även det var mycket trevligt!

Åhlens Cafe

 

Kring fem tiden lämnade vi den behagliga utsikten och drog oss hem mot Sofia. Där blev jag tills P slutade för dagen och hämtade upp mig för hemfärd. Kort och gott skulle man kunna säga att dagen har bestått av en hel del snack och en massa mat hehe. Inte alls så dumt.

 

Ikväll blir det kvalitetstid för mig själv igen då P ska med Janne på bio. Föredrog att stanna hemma och bara "vara" eftersom det inte var någon film som direkt lockade och passa på att se näst sista avsnittet av So you think you can dance. Ska bli riktigt skönt faktiskt!

 

Men nu ska jag slänga upp benen i soffan och påbörja tisdagsmyset. På återseende mina vänner!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Fian med jordgubbar och melon

Tack detsamma =) Vilken fin bild, ser både gott och nyttigt ut = bra kombination ;) Jag kom på att jag inte alls kan se det där på tv, jag har ju bara ettan, tvåan och fyran...

2009-09-01 @ 22:01:31
URL: http://neuskas.blogg.se/
Postat av: Jessica

det va en bra fråga.. jag vet inte från början va jag inställd på tjej som dom flesta andra är i närheten, men just nu tror jag nästan mer att det är en kille, vet inte om det är för att vara tvärsöver lr? vi får helt enkelt se vad det blir :P

2009-09-01 @ 22:37:27
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Jessica

joo, nu vill man väl helst att det ska sätta igång fast det kan få vänta än nån vecka så det e fullgånget iaf

2009-09-01 @ 23:19:53
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Malin

jadu förra helgen var riktigt lugn, skulle tippa på något liknande nu i helgen;P själv då? precis var bor du nu? måste ju få komma och kika någon dag? kanske måndag?=)

2009-09-04 @ 22:06:36
URL: http://minnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!