Bäddat och klart


Hej vänner! Fredag igen alltså, härligt! Några storartade planer för helgen? Här blir det nog att ta det som det kommer. Håller alla mina tummar för att solen vill skina trots SMHI:s gråa prognos. Jag behöver sol! Jag känner mig vit som lakanet jag köpte till dubbelsängen, näst intill genomskinlig :-P Jag hoppas att gänget med svanar som passerade ovanför skallen på väg in till stan idag är ett gott tecken.


Här hemma har vi hållit på att borra fötter till sängborden för fullt ikväll. Nu är äntligen allt på plats! Sängköpet ledde även till ett nytt överkast och några kuddar. Dom pluffsiga roskudarna fick vi i förlovningspresent av P:s mamma. Vad tycks, visst är dom fina!?

Dubbelsäng

Ni får försöka ha överseende med det ostrukna överkastet :-P

 

 

Men nu är det dags för fredagsmys. Godkväll!

 

 



Kommentarer
Postat av: ma

Mycket fint!

Jag förstår precis varför rosenkuddarna inte är till för att vila huvudet på om vila krävs under dagtid.

2010-04-17 @ 09:41:47
Postat av: Malin

Läckert!!!

2010-04-17 @ 20:13:42
Postat av: Malin Enqvist

tack själv:) vilken tjusig säng det vart, hoppas du sover bra i den? vad har du för dig i helgend då?=)

2010-04-17 @ 21:06:23
URL: http://malinenqvist.bubbleroom.se
Postat av: Lisa

Ser ljust och fräscht ut! Fint med andra ord.

2010-04-17 @ 21:33:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!