Happy friday alla bloggisar!


Var det inte nyss jag skrev att det var fredag? Hur fort har veckan gått egentligen? Ja det är ju inte mig emot i och för sig. Jag gillar fredagar. Det betyder att det är helg. P jobber visserligen i morgon men ändå.

Vädret fortsätter att vara strålande. Jag gillar verkligen det jag ser. Den enorma snöhögen på gården krymper allt mer, något som såg mörkt ut för några veckor sedan. Ja, till och med dom skitiga vägrenarna är attraktivia på sitt sätt. Jag välkommnar förvanligen från grått till grönt med öppna armar!

Vad dagen bjuder på i övrigt ligger fortfarande öppet. Jag har inga direkta planer. Vad ska ni hitta på?




Kommentarer
Postat av: Malin Enqvist

ja verkligen, det hade inte satt fel just nu haha. men inte är du träffad haha. var verkligen inte menat till dig haha:)

2010-04-24 @ 15:13:42
URL: http://malinenqvist.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!