Ni trodde väl inte...


Att ni skulle slippa mig ikväll...? Nä då, nu har jag äntligen landat i soffan efter en lång men trevlig dag.

Började morgonen med en dusch och gjorde mig sedan iordning för att bege mig in mot stan för att träffa Malin, vilket var på tiden. Vi har nämligen en tendens att skjuta upp det och den senaste tiden har det minst sagt varit mycket snack men lite verkstad.

Började med en lunch på Kafelino, åt en mycket god kycklingpasta som i och för sig krävde att jag fick bli lite irriterad innan jag kunde äta :-P Jag blir så less när dom går utanför menyn och trycker dit en massa annat, sånt som jag i det här fallet inte får äta pga graviditeten. Jag upptäckte det med en gång och frågade genast vad det var vid servering och mycket riktigt så fick jag mina misstankar bekräftade. Och så säger hon- JAHA men sa du till vid beställning? HALLÅ! Det stod inte på menyn, hur skulle jag kunna göra det? Jag kände hur irriterad jag blev och det började hetta kring öronen vilket hon nog märkte då hon snabbt sa att hon skulle fixa en ny tallrik. Tur för henne, haha. Man ska inte ifrågasätta mig och mina hormonpolare när det är dom själva som gör fel. Men nog om det.

Mätta och belåtna gick vi vidare och gjorde stan osäker ett par timmar för att sedan bege oss hem till Malin för lite vidare häng innan det var dags att åka hem med P när han slutade för dagen.

Nu ytterligare några timmar senare är det riktigt trötta ben som bekvämt har lagt upp sig i högläge här hemma. Sängen känns inte alls långt borta. Är slut som artist!

Natti, natti. Vi hörs mer i morgon!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Det är fint där! Vi har ju faktiskt haft en lägenhet där en gång i tiden, dock bodde vi ju aldrig där haha :) Fint med egen ingång och lugnt och barnvänligt! Hoppas ni får den nu! :)



Jaa verkligen finfina. Pop har fina grejer :)



Ja nu börjar det vara jävligt hög tid att bli frisk! Jag mådde så dåligt imorse så efter två dagars kämpande och hjälp av mamma så var T tvungen att stanna hemma igen. Tur det, jag har legat i soffan hela dagen haha. Men nu börjar det äntligen kännas bättre!:)



Men vilken skit att dom stoppar dit saker som inte ska vara där. Blööh!



Hur mår våran favorit bejbis-i-mage? Har den blivit nå vild där inne? :)

2010-04-08 @ 23:16:09
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Emma

Men gud så störande när dom gör så! Får man det? Man kan ju faktiskt vara allergisk också...? Haha ser bara framför mig hur du ger henne en snyting :-P

2010-04-09 @ 10:01:01
Postat av: Sara

Men, vilken reaktion! Hade väl varit en sak om det stått med på menyn och du missat att säga till om att ta bort. Men ska du gå igenom alla grejer du inte kan äta just in case!? Tur att dom bytte tallrik illa kvickt...



Aha, jag var hos sjukgymnasten där för några veckor sedan pga ryggen, då vi började surra vattengympa. Går ju att boka tid och ta ett grundprogram om inte annat hehe. Fördelen är att det går på högkostnadsskyddet, så badar du mycket (finns två pass i veckan där, mån och tors) går du snart gratis! Det var så jag hade tänkt mig. På magplasket är det bara att maila och kolla om det finns plats i gruppen =)



Lerbäcken är mysigt, och som du säger barnvänligt! Finns dagis och sånt nära? Vi har sett en till lägenhet ute på björks, inte lika rustad men då kanske inte priset går upp så mycket?! Så får se... Björks är ju också en bra bit från stan, fördelen är att jag har nära till skolan. Annars är Skuris mysigt, men lite långt för mig att gå då och Robert vägrar gå om det inte är max Malmuddsavstånd ;-)

2010-04-09 @ 10:09:51
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!