Snabba vändningar!


Något som såg så ljust ut senast igårkväll visade sig bli ett kolsvart mörker på morgon när vi fick reda på att vi inte blev tilldelade lägenheten. Den var ju så gott som vår? Kan inte fatta att man inte redan har skrivit kontrakt om dom nu skulle ha den. Så absolut sista dagen fallar vi över målsnöret och skrubbar hakan i asfalten. Tror ni det kan behövas sys? Det är nästan så att man känner sig lite blåst.

Men,men det finns inte mycket annat att göra än att resa sig igen, tvätta såret och hoppas på nya möjligheter.




Kommentarer
Postat av: Sinne

Men nej så tråkigt! Jävla lulebo :( Hoppas ni hittar något annat snart.



Jag har lite dåligt samvete här för att jag är så strålande bra på höra av mig, eller så inte. Veckan har varit fullsmockad.

2010-04-30 @ 12:24:33
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Det blev ingen vändning, så OTROLIGT lättad!!! Nu är det bara att börja invänta bebis de närmaste veckorna!:-)



Jo lite surt med lägenheten... Känns som att vi måste börja tänka i nya banor, börja leta hyresrätter på allvar. Och ser att ni inte haft bättre tur - vad trist att snubbla på mållinjen! Frågade Robert senast igår hur det gick, och då hade Petter berättat att ni troligen fått den. Varför vänta till sista dagen, särskilt när det kan finnas andra som hoppas/väntar på samma lägenhet?!



Idag ska vi äta middag med min familj på Waldorf, slumpat sig så att det är tredje fredagen i rad med mat därifrån hehe. Vad händer för er? Spana in någon majbrasa? :-)

2010-04-30 @ 13:40:33
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!