Solsken


Åh vad jag är less på dessa toalettbesök, särskillt under nätterna. Som om det inte vore nog innan graviditeten. Man hinner knappt lägga ner huvudet på kudden så är det dags igen. Nä, nu är måttet rågat! En kateter för hemmabruk hade suttit fint om än det kanske hade varit lite otrevligt på sitt sätt. Nå ja!

Vädret är kanon idag också, så vad annat kan man göra än att låta sig tas om hand av uvstrålarna? Ser fram emot en favorti i repris, en lunch ute på altanen. Visst blir allt så mycket godare ute? Mumms.

Vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Postat av: Sara

Lunch på altanen lät fantastiskt! Kanske får bli lägenhet med altan trots allt. Vi var på en visning igår, björks som vanligt. Denna var inte rustad någonstans utan snarare tvärtom. Skarvat en stor bräda med helt annat träslag i köket, sprickor i golvet framför diskmaskinen, snea tapeter, hål i väggarna i badrummet utan att ha tätat... Nja, lite väl. Vill inte åka på fuktskador! Hur blev det med eran 4a ni kikat på förresten?



Aha men tack för tipset, inte tänkt på att typ coop/maxi kan ha! Får nog kolla ett andra varv på HM också, kanske letade på fel ställe :P

2010-04-20 @ 19:08:11
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!