För tidigt att vara mammig?


Allt blir bra när man kommer till mamma. Ja, så har det nu varit några gånger. Det verkar inte alls duga att vara hos pappa, något som i vanliga fall inte har synts till.

Vi har tänkt att han är för liten för att vara "mammig", att det bara råkats bli så att han lugnat ner sig när han har kommit till mig men nu känns det som om slumpen har varit framme lite väl många gånger. Det är främst på morgonen det händer. Han vaknar upp och gråter, P plockar upp honom och försöker trösta men ingenting hjälper. Jag tar över och allt är som bortfluget. Ja, jag vet inte men så är det i alla fall.


Vidare så har Emilio haft flickbesök ikväll. Lilla Livia med föräldrar har varit här. Än så länge finns förståss inget större intresse av varandra men en liten kik skadar ju inte.

Emilio&Livia

Är det kanske kärlek i luften? ;-P

Vi vuxna passade på att äta grillat trotts grått väder. Har man bestämt sig så har man. Känns som om det är bäst att passa på innan säsongen är över. Till efterätt bjöds det på annanaspaj med vaniljvisp- Gott! Får tacka för en trevlig kväll :)

Tillbaka till sagan om de två tornen. Ha en fortsatt trevlig kväll!




Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaw vilken fin bild! Måste komma ihåg att ta med ett USB-minne eller liknande nästa gång vi hälsar på så vi kan föra över bilderna! Tror Petter fick några fina på Livia o Robert när hon kliade skägget...



Det är vi som ska tacka! God mat och trevligt sällskap!:-) Kan tillägga att lilla L däckade när vi kom hem, oj oj... Sen vaknade hon kl 5, åt och hör och häpna: SOMNADE OM!!!! Till kl 8. Tydligen totalt uttröttande med pojksällskap ;-)

2010-08-22 @ 08:55:47
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: ma

Mammigheten kan möjligt vara ärftlig.

Jag känner igen problemet.

2010-08-22 @ 18:50:58
Postat av: Carro

Sådär har Neo också gjort, David dög aldrig att söva förr, nu däremot har det börjat gå lite bättre :)



Ja, min kamera är ju 3 år gammal tror jag? oj vad snabbt tiden går, jag borde skämmas som inte lärt mig den än :P haha

2010-08-22 @ 19:22:42
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sinne

Haha :) Jo hon är frisk nu! Hörde att våra herrar planerade att ses i veckan, fast om vi var medräknade fick jag inget svar på men jag antar det? :)



Vet du, Klara var jättemammig en period när hon var mindre. Så det är nog så att det duger bättre med dig just nu :)

2010-08-22 @ 20:02:58
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Em

Det kan nog väl vara att han är mammig. :) Vad fin han är förresten! Längesen jag var in och läste här.

2010-08-23 @ 13:14:21
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: Carro

Ja precis, jag känner igen mig :) hur är det med er då?

2010-08-23 @ 14:54:28
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Millah

Hej =) Allt bra?

Är du tävlingsintresserad?



Jag har iaf igång massa tävlingar & det kommer in nya hela tin.



Var gärna med & tävla =)

--> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad så ber jag verkligen så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara att radera den hära kommentaren eller nå:)



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2010-08-31 @ 23:54:26
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!