Halvlek


Passar på att skriva några turborader medan Emilio ligger här bredvid mig och studerar och snackar med babygymmet, man vet aldrig hur länge det duger. Jag börjar ana frustration.

Babygym

 

Ny vecka alltså. Dagarna går i ruskig takt, på tok för fort. P har bockat av halva semestern, två veckor kvar. Ångesten börjar i tid.

 

Vad har ni för planer för dagen? Här har vi inte hunnit så långt. Pratat om att eventuellt åkte och titta på tapeter till gossens rum som för närvarande är rosa. Behöver jag säga nå mer!?

 

I övrigt får dagen utvisa resten. Magen börjar kurra. Jag tror jag ska bege mig till köket och se vad kylen har att erbjuda.

 

Ni som undrar hur det gick med herren i gymmet- Ja, jag hade rätt. En halvtimmes paus är taget. Johnblund är nära.

 

På återseende!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Carro

Haha, våran sons rum är för tillfället också rosa just nu.. :) Ska också ta tag i tapetsering snart.. :)

2010-08-16 @ 10:27:45
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sinne

Tack :) Och jag får nog koppla Klara. Fast det vore ju perfekt om dom blev ett par när vi känner varandra! Så kan vi ha värsta kollen haha :)



Usch hade du? Men du har inte haft det något i vuxen ålder? Jo det blev bättre efter 2 dagar men hon hostar och snorar lite fortfarande. Vi får ta grillandet så fort hostar försvinner, men det går framåt :)



Nej jag har aldrig varit ifrån henne en natt än. Men idag känns det lite bättre, men det är alltid på kvällarna jag börjar tänka på det. Men det får lov att gå på något sätt!



Haha okej :) Hittade ni något fint på Nolia? :)

2010-08-16 @ 11:02:56
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Carro

Nja, fint är det väl om Neo hade varit en tjej :) haha.



Ni har också en väldigt söt kille. Och fin blogg :)

2010-08-16 @ 11:10:40
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Karro

Så himla söt unge :D

2010-08-16 @ 12:14:13
Postat av: Carro

Ja vi har inte heller bott här så länge, nån månad innan Neo föddes :p



naaw stl 56, så liten :) Neo hade faktist stl 56 jätte länge, det är dock stl 62 han har växt ur jätte fort :) Nu har han 68. Hur gammal är eran ? :)

2010-08-16 @ 17:31:38
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!