Betydelsefulla män



P&Emilio



Fredagkväll och mys i soffan med dom två som betyder mest, kvällens underhållning. Inte alls dumt! Jag har placerat mig bekvämt i divanen och sitter och surfar runt bland lite bloggar samtidigt som jag blickar över skärmen till tv:n. Simultanförmågan är på topp :)

Vad har då hänt sen sist? Inte mycket egentligen. Vi har varit och tittat ut tapeter till Emilios rum, pysslat på här hemma och gjort oss en stadstripp till Skelefteå. Fyndade en jacka på Hansens, från PART TWO. Hade kostat 2000:- men jag drog så fint kortet på 330:- Jag klagar inte!

Men nu tillbaka till guldklimparna i soffan. Godkväll!




Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, ja jag förstår det :)



Jag fotar med en Canon Eso 450D :) Den är ganska lätt att förstå men det är bara jag som är lat :p haha. Nikon är ju mer proffskamera och jag ångrar starkt att jag inte köpte en sån istället. Fast jag har haft min i ett antal år nu så jag ska köpa bättre objektiv snart :)

2010-08-21 @ 06:50:00
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Karin

Fin bild :) Fotat själv?

2010-08-21 @ 15:42:57
Postat av: Sinne

Vilka snyggingar du har där hemma :D Speciellt den minsta tycker jag är himla söt ;)



2010-08-21 @ 19:22:59
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jätte fin bild på männen hehe. Håller med ovanstående kommentar om att den mindre är sötast :-P

2010-08-21 @ 22:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!