Missnöje


Passar på att skriva ihop några rader medan tiden finns. Gnällspiken är här och hälsar på igen. Det är famnen som gäller och ingenting annat. Har dock lyckats få honom att slumra till på soffan precis- peppar,peppar. Få se hur länge han sover...?

Måndag igen och ytterligare en vecka av P:s semester är avklarad. En vecka kvar- Fy! Om man ändå kunde frysa tiden. Dagarna går på tok för fort. Insåg för en stund sedan att September är nära. 4 månader kvar av året som jag tyckte precis började... Nå ja

Vad har ni haft för er idag?
Här har det inte gjorts många knop bortsett ifrån lite hemmafix med en unge på armen. Det gråa vädret får en att tappa lusten. Inte nog med det så är kroppen återställd efter graviditeten- roliga veckan är tillbaka- Suck! Den hade jag gärna sluppit ett tag till.

Men nu ska här göras fruktsallad. Sommarens festande på onyttigheter är över.

Ett gällt näääeeh hörs från soffan. Jag undrar just vem det kan vara :-P Godkväll!



Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, jobbigt, vet hur det är. Neo har varit gnällig nu i flera dagar tycker jag, han är mammmig och sover dåligt.. det går nog över :)



ja men det är ju så härligt när dom hjälper till :)

2010-08-23 @ 20:26:10
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sinne

Haha ja vem vet? :) Om vi är snälla kanske vi får vara med? :)



Ja T´s semester är över imorgon och min på måndag. Jag tycker vi ska klämma in den där grillningen i veckan? :) Om det nu inte ska spöregna, men det får vi hoppas vi slipper.



Visst är det roligt med roliga veckan! Fy fan, jag tror Klara var kring 10 veckor när helvetet återkom här. Inte så nöjd nej, jag hade hoppats på några månader iaf haha :P

2010-08-23 @ 21:18:16
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Terese

Haha här är det sommar året om :-P

2010-08-24 @ 22:42:58
Postat av: Carro

haha ja men precis, jag fick hit min mamma idag som hjälpte mig att laga mat sen bjöd jag min syster och hennes barn på mat endast för att jag inte vill äta själv :p haha.



okej, trist att bli själv, vars jobbar han? kommer du få äta middag och sånt själv eller ? :/



Ja men idag var det inte lika bra deltagare tycker jag, lät tråkigt med handboll och fotbolls deltagare typ. jag är inte så intresserad av sånt så jag vet inte alls vilka nån är :)

2010-08-25 @ 20:04:51
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sinne

Jaa jag hörde när Petter ringde. Jag och Fia var just påväg till Storheden, annars hade det bara varit att komma! Vi får pressa in det före jag far om ni har tid :)



Åh, det känns spännande men nervöst. Och jobbigt att lämna Klara. Men jag försöker se det som så att jag ska sova, chilla, prata massor i telefon med folk jag aldrig hinner prata med. Och vara i skolan såklart. Fast när jag kommer hem kommer jag vara klistrad vid henne :)

2010-08-25 @ 21:47:59
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Em

Ja jag undrar varför det är då? Känner dom av att man blir typ er lättgrinig själv hemma? Nä jag vet inte..



Joo på ÅHLENS hittade jag dom. Typ tvåpack för 129 kr tror jag det var :)

2010-08-26 @ 07:18:06
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: Maria

Ja de är sant de, sen när ja kommer upp får vi bestämma oss igen :P

Simon och co kom måndag den 16 och stannade till Fredag den 19 och då åkte vi ner med bil och lastbil :)

Nu börjar vi komma i ordning här hemma, har vart och inhandlat lite saker och fixat och donat. Har även köpt katt saker eftersom att vi nu kommer få två katter, hehe.

Hur är de med dig då?

2010-08-26 @ 10:03:00
URL: http://mandraiin.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!