Snart läggdags


Vaknade upp till årets kallaste dag på morgon, 22 minusgrader. Emilio fick sova inne vilket i vanlig ordning innebar en kort sovstund och annat än raderna här på bloggen prioriterades.

På eftermiddagen kom mamma och pappa på besök. Äntligen har Emilio fått träffa sin mormor och morfar. Det var verkligen jätte länge sedan.

P slutade jobbet 16.30 och det blev dags att bege sig till Andras, Hanna och Otto på middag, en mycket god och trevlig sådan. Vi hoppas på fler trevliga kvällar efter jul och nyårsfirande. Tänk att ett nytt år snart knackar oss på axeln. Vart tog 2010 vägen?


E&O


Nu ropar sängen. Ögonen kämpar för att inte korsa varandra. 23.15- ett nytt rekord!! Godkväll





Kommentarer
Postat av: PiaSandberg - MejasMamma

Tänkte på en sak. Meja sover ute och har alltid gjort det för hon sover mkt bättre då! Precis som för Emilio. Men de gånger det är kallt, kan du inte låta han sova inne i vagnen då? :)

2010-12-15 @ 11:26:19
URL: http://piasandberg.blogg.se.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilka fina bilder! Vi ses snart igen hoppas jag. Kramar från oss ♥♥♥

2010-12-15 @ 17:42:18
Postat av: Sara

Tiden springer verkligen iväg! Dra i handbromsen någon! Kommer så väl ihåg förra nyår då jag gick med magen i vädret. Robert fick känna sparkarna för första gången på nyårsafton också♥



Haha vi kan bjuda på rostade kikärtor och grönsaksdip istället ;-) Fast blev nästan lite illamående på tanken att ha det till kaffe - uääk! Nyttighet hade dock inte varit fel med tanke på den helg som väntar. Brukar inte vara nådigt! Men kul att ses i alla fall!



Blir ni i Luleå eller åker ni upp till dina föräldrar över jul? Vi ska fira julen hos Roberts föräldrar, bor visserligen i Luleå men första julen jag firar utan min familj...! Buhuu... Känns mycket konstigt.

2010-12-17 @ 14:21:46
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!