Den kommande bebbens första föreställning


Började morgonen med att ta en välbehövlig dusch för att försöka dela upp prestationerna lite. Har en tendens att bli helt orkeslös i normala fall vilket inte får hända idag då vi som sagt ska iväg på Buddy Holly Musical.

Efter någon timmes vila var det dags för steg nummer två i tillfixandet och nu börjar det dra ihop sig för avfärd.

Efter föreställningen har vi bokat bord för att äta. Ska bli riktigt gott!

Vi

Vi önskar er en trevlig kväll :)




Kommentarer
Postat av: Sinne

Nej har den väl kommit är den svår att avstyra! :( Ja det är bäst att hålla sig borta från alla smittor, fy tusan. Hoppas ni har trevligt ikväll! :)

2010-02-20 @ 18:50:25
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Tina

Ja det är klart den också måste få röja lite :-P

2010-02-20 @ 21:10:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!