En musikal senare



Buddy Holly Musical

 

Ja nu är vi hemma igen efter en trevlig kväll. Musikalen var inte alls så pjåkig när man kom in i storyn. Helt klar sevärd. Tyvärr så satt vi bredvid någon som luktade som en rysk parfymfabrik vilket blev riktigt jobbigt tillslut. Kände mig helt hög av ångerna plus att jag inte riktigt tål starka dofter och blev därför jättetjock i halsen och började få ont i huvudet. Folk som inte vet hur man använder en parfym borde inte få bära den. Är inte riktigt tänkt att man ska bada i den, NEJ!

Vidare så började jag tyckta synd om knodden som tvingades ligga och känna på alla vibrationer och lyssna till eländet då det blev lite väl högt mot slutet. Stackaren! Fick mig ett par rejäla snytingar och det var jag nog värd.

Därefter rullade vi vidare till Tapachula och käkade och nu sitter vi nermyst i soffan, ÄNTLIGEN :-P


Mörker, tystnad, jag njuter- skön musik för öronen!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Var den bra? :) Vi var bara hemma igår. Badade barnet och myste på! Jag var så sjukligt trött och hade ont i huvudet halva dagen. När jag väl skulle sova kring 23 blev jag hyperpigg och somnade först 1. Jävligt typiskt!

2010-02-21 @ 13:08:45
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!