För er NYFIKNA!


Godmorgon, sovit gott?
Det har jag, trots en intensiv värk som kom smygandes igår eftermiddag och som näst intill var outhärdlig när jag skulle lägga mig. Får be Sofia om ursäkt om jag inte var något trevligt sällskap i slutet av kvällen. Var närmligen där på en visit fram tills dess att P slutade. Hade ställt in mig på en hemsk natt med ett evigt vridande men med hjälp av P:s magiska fingrar kunde jag faktiskt äntligen somna och skönt var det.

Idag är det inte bra men bättre och det tackar jag för. Sitter nermyst i soffan och drömmer mig bort till varmare breddgrader. Just nu ligger jag på playan med vinden i håret och inte det minsta värk har synts till. Det här är livet!

Men så öppnar jag ögonen och ser snön falla utanför fönstren. Tillbaka till verkligheten. Men visst har väl vintrarna sin charm den med. Ska ju faktiskt göra något roligt idag om än lite nervöst.

Bomb





Kommentarer
Postat av: Jessica

nja jag vet inte riktigt eventuellt till kusmark en sväng annars förblir jag hemma i ensamheten.. sj?

2010-02-09 @ 10:36:43
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Lisa

Vad ska hon nu göra..?

2010-02-09 @ 11:25:45
Postat av: Jessica

självklart är Joline hemma åxå ;)

är verkligen super gott med semlor måste jag säga :P

2010-02-09 @ 16:33:25
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Terese

Vad betyder bomben? Släpps det en sån snart lr :-P

2010-02-09 @ 21:48:11
Postat av: Anonym

2010-02-10 @ 09:41:44
Postat av: Ma



Ja,du!!!



Den bomben väntar man på med stor spänning!!!

2010-02-10 @ 09:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!