Fredagsblogg


Den här veckan har verkligen flygit fram. Är det redan fredag? Ja, jag har inte riktigt hängt med. Det känns nästan som om det bara har varit måndag och fredag den här veckan :-P Nå ja.

Igår knallade jag iväg till Lerbäcken på ett besök för att slippa tristessen här hemma och där blev jag till P slutade. Vi käkade pasta Carbonara och nybakat bröd som Sara hade gjort under dagen, surrade en stund och började sedan bege oss hemmåt igen. Väl hemma såg vi på lite tv och därefter blev det sängen då jag började känna mig i halvtaskig form, något som nattens sömn har ändrat på.

Idag känns allt mycket bättre. Lite trött är jag allt men mer än så är det inte. Får se vad som händer, det är ju trots allt fredag och P är ledig i helgen :) Vad har ni för spexiga planer?


Och från det ena till det andra. Vad är äkta kärlek för er?

Flugor

Skulle ni arkivera bilden ovan i den mappen :-P




Kommentarer
Postat av: Anna

Fan va lågt skämt men ändå skrattar jag..??

2010-02-05 @ 12:45:07
Postat av: Emma

Det där kan man ju verkligen ta som en komplimang, lr? hehe

2010-02-05 @ 15:47:27
Postat av: Sinne

Vad hurtig du är! :) Jag befinner mig inte heller särskilt ofta på stan, annat än för att äta eller fika. Det blir så dyrt varje gång jag bara ska in på en affär. Det slutar med 10 och massa lappar mindre på kontot :D



Ikväll har vi varit och ätit med Teros mamma. Imorgon ska hans syrra & pojkvän komma hit och laga mat och grejja. Söndag vet jag inte? Vi kanske packar ner ungen i vagnen och kommer förbi om ni är hemma? :) Ja det finns väl fortfarande telefon på söndag i guess :D

2010-02-05 @ 22:06:33
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!