En varm hälsning till er alla...


Alla Hjärtans Dag

Här vaknade vi till ett Alla Hjärtans Dag mess på morgon. Drog en suck när jag hörde teleonen plinga till eftersom att jag visste att det skulle vara färdigsovet för min del men det kunde det vara värt då det var ett så fint meddelande av mamma och pappa :)

Har precis avnjutit en frukost tillsammans innan det är dags för P att bege sig till jobbet. Bara det är lite utöver det vanliga då det inte händer så ofta.

Vidare så är det kanonväder idag också. Klarblå himmel och strålande sol. Kan det bli bättre? Jo det hade det faktiskt. P hade kunnat få va ledig. Nå ja.

Tror jag ska höra av mig till Cenitha igen, och höra mig för om sällskap på en promenad. Det blir ju så mycket trevligare då!


Hoppas ni får en underbar dag tillsammans :)




Kommentarer
Postat av: Emma

Glad alla hjärtans dag på dig själv

2010-02-14 @ 15:24:40
Postat av: Sara

Lämnar ett avstamp här, klickade in mig via Pias blogg. Visst är det du som just kommit till familjeliv forumet också? :-) Ser dessutom en massa "Telia-rävar" på bild, både jag och min sambo jobbar på supporten (även om jag är tjänstledig för stunden). Vi stötte till och med ihop på barnens hus för ett par helger sedan, då ni inte kommit ut ännu men jag sa till Robert att man inte går och kollar på babyavdelningen bara sådär så vi gissade att det var en bebis på G!

2010-02-14 @ 17:08:54
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Sara

Robert jobbar nästa helg han, min tur att sitta och tjuvkika på klockan då... Jag märker av hur trist det är med kvällar/helger på ett helt annat sätt nu när jag inte jobbar, förut jobbade vi samma helger och oftast samma kvällar!



Har ni bestämt er för barnvagn ännu? Visst hade ni börjat fundera lite på det? :-)

2010-02-15 @ 10:39:05
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!