I fixartagen


Goddag!
Hur står det till? Här är det full rulle. Tvättmaskinen snurrar för fullt samtidigt som vi håller på att röja undan lite grejer som länge ha skulla ner till förrådet. Helt cleant har det inte blivit men betydligt bättre i alla fall. Resterande får komma när det kommer. Tyvärr så resulterade allt detta i att köket nu ser ut som ett bombnedslag istället, SUCK! Varför blir det att man liksom alltid förflyttar eländet från ett ställe till ett annat när man väl börjar? Nå ja.

Gårdagen blev väldigt lugn efter att ha kommit hem från promenaden. Vi bäddade ner oss i soffan för att tina lite och där blev vi kvar resten av kvällen. Åt middag och såg med ena ögat på första delfinalen av Melodifestivalen. Tyckte ni att rätt bidrag gick vidare eller hade ni hellre sett någon annan knipa platserna till globen? För er som inte tittade så blev gårdagens finalister Salem Al Fakir och Ola. 
Och till den årliga evighetstävlingens andra chans gick Jessica 
Andersson och Pain of salvation. Och sist men inte minst, vad tycker ni om årets sammansatta pytt i panna som programledare? Christine Meltzer, Måns Zelmerlöw och Dolph Lundgren. Själv anser jag nog att dom inte utgjorde det bästa gänget men man får hålla tummarna att dom blir bättre längre in i tävlingen. Dom behöver bli mer bekväm i kläderna för att det här ska gå vägen men jag ger dom en lördag till innan total utdömning, det var ju trots allt första deltävlingen :-P Sämre än förra året kan det hur som helst inte bli!

Nä nu ska jag återgå till röran.

Surprise Balloons



Ha en bra dag och kom ihåg, Skratta lite ;-) På återseende!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Tror du vi har kommit iväg någonstans än? Nope. Och det är INTE jag som är sölig. Fast ni verkar ha fullt upp med erat städande :) Ska vi promenada i veckan? :)

2010-02-07 @ 14:17:24
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Alex

Håller med dig om programledarna. Var väl inte helt finslipat kanske..



2010-02-07 @ 15:16:19
Postat av: Lisa

Läckra surprise balloons :-P

2010-02-07 @ 17:35:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!