Ingen vidare natt


Ja vad ska man säga. Det blev en JÄTTE promenad med Cenitha och Klara igår i det fina vädret. Vi gick minst sagt runt halva Luleå, hehe. Något som visade sig bli aningen plågsamt efteråt. Inte direkt men så där lagomt till läggdags. Hela natten har jag haft en evinnerlig värk i höfter och ben. Så pass att benen inte ville bära mig när jag vaknade och behövde gå till toaletten. Men det var tur att väggarna fanns som jag kunde luta mig emot. Annars vette tusan hur det hade gått.

Kanske har det blivit lite för lååånga promenadet dom senaste dagarna? Men det är inte så lätt stå emot när solen ropar. Är lika fint idag också. Det är nästan så att det skulle behöva få bli svinkallt och drivis en dag eller två så jag hinner ta igen mig lite, om man nu får säga så, för så här ont orkar jag inte ha. Känns dock lite bättre nu på morgon då jag har kommit igång lite.

Planen för dagen är att på något sätt ta sig in till stan för att träffa Lisa som jag inte har sett på jätte länge. Hade tänkt promenera men nu vet jag inte riktigt om benen tillåter. Jag får se hur det känns. Det är fortfarande två timmar kvar.

Först lite tv. Ha det fint allesammans!




Kommentarer
Postat av: Sara

Men oj, lät inge trevligt alls med benen! Hade världens värk i benen förra veckan, pratade med barnmorskan som rekommenderade stödstrumpor (sexigt värre). Nu gick det tack och lov över efter några dagar! I höften låter som foglossning, kanske det som börjat komma smygande?



Hehe vi tänkte också ta en citycross först, eller den var ett av alternativen. Men vi bestämde oss för en Crescent classic -09, hittade ett bra pris för en ny på internet. Så barnvagnen anlände förra veckan, står redo i vardagsrummet! Har ni kollat på internet också? Barnens hus har så få märken. Tänkte att någon borde det ju finnas med rörliga hjul OCH ställbart handtag!

2010-02-15 @ 11:23:22
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Tina

Usch du det där lät inge vidare.. :-S

2010-02-15 @ 21:52:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!