Klagomuren


Ja nu kommer förmodligen den rubriken passa då det inte bara är tvättstugan det är fel på utan våra grannar på övervåningen med. Har precis kommit ut från en varm lång dusch för att försöka bli kvitt två oerhört trötta ögon och en sprängande huvudvärk som jag vaknade med på morgon då dom började leva om. Jag blir så jäkla less! Rätta mig om jag har fel men är det inte en regel som säger 22 till 10? Sedan kan jag till viss del förstå att man är igång tidigare på veckorna. Folk ska iväg till skola och jobb men när men redan vid 8 på morgonen börjar leva om så att det låter som om dom utför detta oväsen vid sängkanten tycker jag att det är rent av RESPEKTLÖST! Innan jag själv skulle komma på tanken.. Jag drar mig nästan för att slå på hårtorken då det krisar men av rent jävulskap har man verkligen lust att ge igen men då kanske lagomt kring 6 tiden på morgonen istället. SUCK! Tyvärr är det inte bara på morgonen heller utan vi kan vakna på nätterna också av att dom är hyperaktiva. Ja detta börjar gå över styr men samtidigt sitter det långt inne för att klaga. Någon gång kanske det är en själv som lever om lite för mycket och då blir det ju genast payback time :(  Jag tycker liksom inte att det ska behövas heller utan man bör väl ha ett sunt förnuft..? Jag börjar dock tvivla på att det gäller alla.....

Trött



Jag hade verkligen behövt någon timmes sömn till.. Zzz! Over and out




Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo vi är hemma igen :P bara en helgvisit :P

2010-02-08 @ 09:51:07
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Maria

Har också haft grannproblem. Flyttade dock. Förstår vad du menar med att inte vilja klaga men det kanske är ni som behöver er payback time :-P

2010-02-08 @ 11:08:11
Postat av: lEmmal

Gör som jag, skriv en snäll lapp och he upp i trappuppgången eller i deras brevlåda, och ge "en liten varning".. för då har ni faktiskt varnat INNAN ni gör slag i saken :) Våra grannar har faktiskt blivit lite bättre sedan vår lilla lapp :)

2010-02-08 @ 17:42:14
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Erika

Fasen va less jag hade varit. Annars då allt bra?

2010-02-09 @ 09:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!