Bokat och klart!


Någon annan än jag som hade problem med bloggen igår?
Jag försökte logga in vid ett flertal gånger utan framgång. Det kanske helt enkelt var överbelastat eller så är det väl dessa jäkla uppdateringar som dom håller på med förjämnan. Nå ja.

Måste sammanfatta helgen som varit som skaplig. På fredagen var jag som sagt ensammen framåt kvällstimmarna då P kom hem från jobbet. Lördagen var däremot lite mer fartfylld och gårdagen ska vi inte prata om. Rastlösa Lisa var minst sagt framme... Fy vad söndagar är tråkiga, usch! Tack och lov för måndag :-P

Vidare så har jag något annat kul att berätta.


Redan innan jul och födelsedagar bestämde jag och P mig för att inte köpa några presenter till varandra för att istället kunna åkte iväg vid lämpligt tillfälle på en hotellweekend tillsammans och ha det lite mysigt. Det blev klart i natt, så nu är det bokat! Åker ner till Umeå redan på onsdag och sover först en natt hos Per, en föredetta arbetskollega till P och sedan från torsdag till lördag checkar vi in på Hotell Aveny som är ett av Umeås modernaste och mest designade hotell som ligger mitt i centrala Umeå. Ska verkligen bli jätte kul! Givetvis finns det tillgång till trådlöst Internet så jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade.

Reception

Receptionen på hotellet


Men nu är det dags för duschen. Vi hörs!




Kommentarer
Postat av: Jessica

Gud va mysigt att fara och bo på hotell :P Passa på nu å ta vara på varandra lite extra innan ni är 3 :P

2010-02-22 @ 10:17:48
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Karro

Å va roligt och åka iväg så där. Roligt om designen kanske också skiljer sig från standarden :)

2010-02-22 @ 10:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!