Svårt less


Tvätt


Ja det är det lindrigaste uttrycket för den här dagen. Ni får ursäkta språket men tvätten tar för helvete aldrig slut. Jag avskyr att tvätta nu för tiden. Har väl aldrig varit roligt men i en vettig tvättstuga som inte tar 8 timmar för 4 maskiner och som dessutom inte är rena när man tror sig vara klar kan faktiskt vara helt okej. Ja lite av ett terapigöra. Men det är verkligen det sista man kan säga om detta. Har varit otroligt nära sammanbrott ett flertal gånger idag. Ja att rent utav slå sönder hela tvättstugan!!!!!!!!!!!!!! Å vad jag saknar Malmudden.

Ska flytta i morgon....




Kommentarer
Postat av: Jessica

va väl egentligen inge särskilt.. mest bara slappa... fy fan för förkylning bara..

2010-02-07 @ 20:53:16
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Josse

Du det låter inge vidare. Hade nog också varit ganska så less. Har ni bara en maskin med?

2010-02-08 @ 09:52:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!