Toalettbesök varvat med obehagliga drömmar


Fy vad dåligt jag har sovit i natt. Känns som om det enda jag gör är att springa på toaletten konstant, SUCK! Jag gav upp hoppet för en god natts sömn vid 3 tiden i natt då jag insåg att jag redan hade varit upp fyra gånger. Och andra sidan så minns jag inte när det hände sist. Jag hinner verkligen bara slumra till på nytt och så plötsligt måste jag vända mig för att inta en skönare possition och då är det kört- IGEN! Allt däremellan består av obehagliga drömmar. Nå ja..

Vad har ni för planer för dagen?
Själv ska jag iväg och luncha med Ulrika på stan. Hon hörde av sig tidigare i veckan och frågade om jag hade lust och hade då starka önskemål om buffén på Exotik. Hon hade nog lite abstinens hehe. Så med andra ord så är det chinamat som står på menyn. Blir nog både gott och trevligt!

Därefter får jag se vad som händer. Men nu är det dags att kila. Hon ligger nog snart på tutan utanför.

Jag

 

Ha en bra dag :)




Kommentarer
Postat av: Stina

Åh dessa toabesök mitt i natten, man kan inte bli annat än less

2010-02-18 @ 15:00:00
Postat av: Pia - MejasMamma

Vi har också kerstin!:)



Precis. Vi bor på 42:an!:)

2010-02-18 @ 17:58:37
URL: http://piasandberg.blogg.se/
Postat av: Fian

Jo, nog går det. ;) Krya på dig B-san;)

2010-02-18 @ 19:47:56
Postat av: Sinne

Jaa jättemysigt! :) Vi får gå på det tillsammans när eran bebis kommit, det är ju barn i alla åldrar där! Jag kommer ju mest troligt plugga på distans till hösten så jag kommer kunna göra roliga saker när jag vill då ocksåå :D Det gick bra, dom tog blodprov för att utesluta mjölk och äggallergi, får svar till veckan. Hur gick det för dig hos bm? :) Fan, det ska ju bli skitkallt till helgen!

2010-02-18 @ 19:54:51
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Exakt, tills man ska börja med smakisar och mat och grejer. Lika bra att få veta nu hur det ligger till!



Hon låter som en väldigt vettig kvinna din bm! Åh, visst är det mysigt att lyssna på hjärtat? Var alla prover bra?



Men jaa, fan vad less! Och det verkar ju stämma vädret som dom visar, hittils iaf :( Vi kanske kan hittelihitta på något annat i helgen? :)

2010-02-18 @ 22:09:49
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!