Solen i ansiktet


Hej vänner! Hur mås det? Druckit bort några hjärnceller igår kanske? Här har vi alla kvar som ni säkert förstår hehe. Blev en lugn hemmakväll för våran del. Såg Lets Dance och åt gott.

Nu däremot har jag precis fyllt på matintaget efter att ha kommit in från en långpromenad. Begav mig direkt från sängen på morgon. Var riktigt härligt ute! Är bara några - grader, klarblå himmel och strålande sol. Det gillas! Med lite sällskap hade jag gärna tagit till vara på ytterligare soltimmar men nu fick jag nöja mig med det här.

Vad har ni för planer för dagen? Själv har jag nog inga. Tar det helt enkelt som det kommer.

Nalle


Och i morgon är det dags för den årliga kärleksdagen, Alla Hjärtans Dag :) Är det något ni brukar fira? Själv anser jag nog att det kanske inte är någon dag som man behöver fira så stort utan att man mest kommer ihåg varandra lite extra. Kanske äter en god middag och har det lite mysigt. Ja, att sätta guldkant på tillvaron lite. Vi påminner oss själva och andra om att allt inte bara är jobb, städning och bekymmer.

Tyvärr jobbar dock P så jag vet inte hur mycket Alla Hjärtans Dag det blir här i år men en extra puss på kinden räcker gott :D

Men nu ska jag återgå till So you think toy can dance på kanal 5. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Sinne

Ja hon är lite mer bildskön än sin mor :) Du hinner gå så tidigt haha! Idag i alla fall. Vi ska ut sen men jag vaknade halv tolv, sooovmorgon medan Klara var med sin pappa. Det gillas! :)

2010-02-13 @ 12:08:23
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Inte hade du stört någon helgfrid inte! :) Haha. Tero ska borra upp lampjävlarna där som rasar hela tiden och måla hallen. Kul jul, så jag och Klara ska ut medan han pysslar med det! Shit vad fint väder :) Ja usch så tråkigt när dom jobbar helg :( Tero jobbar nästa, blä!

2010-02-13 @ 12:34:57
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sinne

Haha ja vi har inte alls mycket för oss! JAAAAA! :) Gör det! Vi ska knalla på typ en timme så hon får sova! :)

2010-02-13 @ 12:42:31
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det är verkligen kanonväder ute. Solen är alltid välkommen :)

2010-02-13 @ 12:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!