Mys på hotellet


Första kvällen på våran minisemester var verkligen toppen. Vi landade hos Per kring 19- tiden igår och började då med att göra något år kurret i magen och bevittnade sedan ytterligare ett svenskt OS guld i killarnas stafett. Därefter såg vi finalen av So you think you can dance och snackade skit in på småtimmarna. Mycket trevligt!

Utvilade vaknade vi på morgon till Pers alldelens egna "hotellfrukost" med hembakt bröd och annat. Vilken karl! Därefter började vi göra oss i ordning för att så småningom bege oss mot hotell-incheckningen och butiker som ligger mer i utkanten så som Barnens Hus, Babyproffsen och lite annat smått och gott som H&M, Lindex och Kappahl. Innerstan väntar vi med att göra osäker tills i morgon.

Nu ikväll har vi varit och ätit en mycket god pizza. Den smälte riktigt i munnen. Ett trevligt ställe som heter Rhodos. Ett tips för er som har vägarna förbi någon gång. Pizzasalladen ger jag dock inget högt betyg då den var aningen för vinägerindränkt för min smak. Men,men...

Nu ligger vi och myser på hotellrummet. Jag bara älskar dessa sängar. Kommer sova som en prinsessa inatt. Tror för den delen att jag tar med mig sängen hem på lördag.

Bjuder här på några bilder från hotellet

Hotell Aveny

Men nu blir det film och Budapestbakelse :) Ha det fint. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Terese

Ser fint ut :)

2010-02-25 @ 22:58:45
Postat av: Em

Men herreguud vad fint hotellrum !! :) Såg riktigt mysigt ut.. Vi åker till Ume i eftermiddag vi.. Hoppas det inte snöar huur mycket som helst bara :) Jobbigt att köra då.

2010-02-26 @ 06:56:52
URL: http://emsdagar.blogg.se/
Postat av: Sara

Storgatan lät onekligen väldigt centralt, vi bor vid gatan upp från exotic så lite utanför iaf :-) Men på tok för centralt för ett barn!



Hon har satt in två grupper nu för att det varit så stort tryck, men finns nog lite lediga platser nu tror jag. Om det inte är kösystem? Några som fått barn nämligen. Jag fick vänta kanske tre veckor på att få en plats, nu har jag gått... 3 gånger? 4? Något sånt. Tänkte gå så länge jag orkar, var faktiskt en i tisdags som passerat sitt BF-datum hehe.



Hotellet ser hur snygg ut som helst! Visade Robert, nu blev vi båda sugna på en Umetripp... Hmmm...

2010-02-26 @ 12:30:11
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!