Saftigt gott!


Hej vänner!
Hur har ni det? Själv är jag ganska bored idag. Tiden går verkligen i slowmotion! Det är liksom bara en sådan dag som det är risk för att man klättrar på väggarna. Men som jag sa till Cenitha för ett tag sedan så är det bara till att le och se glad ut och hoppas på att tapeterna sitter kvar :-P

Har inte hänt så mycket som ni säkert förstår av dom tidigare raderna. Har surfat runt en del på nätet och kikat på tv. Var egentligen på väg ut och promenera runt sjön men det blev inte av. Kanske tar det i morgon istället tillsammans med Cenitha och lilla Klara.

Men nu börjar ändå tristessen gå mot sitt slut då P inte har många timmar kvar på jobbet. Har just ätit en lite senare lunch av gårdagens middag, något som visade sig inte smaka något vidare. Det var helt enkelt inte värt tuggorna. Ja ni försår att jag inte har det lätt idag hehe. Men tacka vet ja färskpressad apelsinjuice.

apelsinjuice


Kylskåpet är fullt med apelsiner och jag bara längtar tills nästa gång jag får sätta tänderna i dom. Men jag brukar försöka hålla mig till 6 st om dagen. Men jag måste medge att det kliar i fingrarna för 6 st till.


Men nu ska jag återgå till tv:n och eventuellt slå en signal till Sussi och surra lite. Ha de fint!




Kommentarer
Postat av: lEmmal

Spooky, jag som natten till igår låg och funderade på att införskaffa mig en just en juicepress :O

2010-01-20 @ 07:51:48
URL: http://www.lemmal.devote.se
Postat av: Lina K

Skulle vara proppmätt konstant om jag åt 6 apelsiner om dagen =P Men mumsigt värre är det! =)



Har bytt blogg nu förresten...

2010-01-20 @ 08:55:51
URL: http://eimk.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh det e så grymt gott, skulle också behöva införskaffa mig en press.



Satt tapeterna kvar förresten? :-P

2010-01-20 @ 10:53:53
Postat av: Anonym

Vad har du för apelsinpress?

2010-01-20 @ 11:16:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!