~Dagen D~


Idag var våran älskade gosse beräknad till världen. 4 Juli - ett efterlängtat datum. Istället fick vi träffa dig den 12 Juni. En mer perfekt liten varelse hade inte gått att hitta.


Mys

 



I månader växte vår nyfikenhet sig starkare på vem vi skulle få träffa... Vem var det den eländiga hickan hade gett sig på och vems straffsparkar var det vi kände? Förväntansfulla och lite smått nervösa inför vad som väntade närmade sig den stora dagen med stormsteg.

Idag har våran lilla familjebubbla varit komplett i drygt tre veckor, väldigt fina veckor. Dagar som bara swischat förbi. 3 veckor är ingen lång tid men på något underligt sätt känns det som om du alltid har funnits här. Tiden innan graviditeten känns väldigt suddig. Vi är obeskrivligt glada och tacksamma över att få vara dig nära.

Ni kanske tycker att jag lindar in mina ord i bomull, men då förstår ni inte vad jag pratar om. Det är en obeskrivlig känsla hur man på så kort tid kan känna så starkt för någon ♥



 


Kommentarer
Postat av: Sinne

Visst är det otroligt :) Sista veckorna jag var gravid är också väldigt luddig. Jag kan för allt i världen inte minnas vad jag gjorde en enda gång då? Det enda jag minns är vad jag gjorde fredagen före hon kom haha, men det är för att jag började må illa och känna mig konstig :)



2010-07-04 @ 17:32:15
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Lisa

Gud vilken sötnos! Och va snygg mamman är i håret;)Du passar i mörkt! Kram

2010-07-04 @ 17:59:59
Postat av: Sara

Vilken mysig bild! Snyggkläder har han också!



Aha, ni får låna en. Men finns det inte bärselar som går att använda tidigare? I och för sig rätt onödigt att beställa en sån när ni har en som går att använda längre fram.



Och flytten... jag säger bara FY FAN! Huu... Vilken prövning att flytta med en nyfödd med magont! Någon av oss har fått hålla henne hela tiden. Sedan hade förra ägaren inte flyttstädat, riktigt skabbigt. Men kommer en städfirma idag och fixar biffen. På bekostnad av dom! Men kommer nog bli bra, tycker området är jättemysigt :-) Sett barn på gården också, nu i det nya livet då vi spanar efter sånt! Idag eller imorrn ska vi fixa utemöbler till balkongen också, går den att använda fullt ut. Hur går det för er? Hunnit komma i ordning någotsånär?

2010-07-07 @ 11:43:59
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!