Allmänt babbel


God förmiddag! Hur står det till? Här har jag precis slagit ner rumpan en stund efter att ha fått ett ryck med att försöka få bort en obehaglig lukt i kylen på morgon. Nu är den både rensad och torkad så jag hoppas på ett trevligare bemötande nästa gång jag sticker in näsan.

Föräldrautbildningen igår visade sig vara helt okej om än det mesta var till att refräscha minnet.

Idag däremot står ett besök hos barnmorskan på to do listan. Känns bra att få höra det tickande hjärtat och kolla så att allt är okej så här nära inpå fallet. Inte för att jag tvivlar men ändå.

Lilypie


Vad ska ni hitta på idag?




Kommentarer
Postat av: Jessica

jo jag tycker att det inte ska vara så länge tills hon kryper fram här överallt ;)

2010-05-05 @ 19:04:46
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Sinne

Alltid skönt att få höra det där lilla hjärtat ticka på :)



Ååh vad skoj att ni fick lägenheten! Hoppas ni hinner flytta innan bebis kommer. Eller ja bebisen kanske är lite roligare än att flytta, men skönt att slippa flytta när den kommit tänkte jag :)



Hurru vi tänkte komma och våldgästa er i helgen, om ni är hemma och har tid med oss :D På söndag isf, T jobbar hela lördagen.

2010-05-05 @ 22:20:37
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Grattis till lägenheten!!! Vad spännande, när flyttar ni in? 1a juli kanske, om det närmar sig BF?



Ingen mer vattengympa för mig, hugha för fogarna efteråt. Fick ändå inte ut så mycket av att vara där denna gång, var mest jobbigt. Men nästa graviditet (vilken framförhållning va!) kommer jag gå igen, tycker det varit toppen!



Åååh, bebis i säte igen... Behöver jag tillägga mer?! :-(

2010-05-06 @ 11:54:23
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!