Hemma från VC


Blodtrycket visade sig vara något lägre på morgon ( 151/81) vilket vad jag förstår är ganska vanligt eftersom man inte har hunnit komma igång ordentligt så som ni förstår så är det fortfarande lite för högt. Fick ta toxprover som dom ska bevaka under dagen och sedan ringa och säga hur vi ska gå vidare. Om jag måste komma på någon ytterligare kontroll i veckan eller om det räcker med den inbokade rutinkollen nästa vecka osv. Jag hoppas verkligen att jag slipper bli stammis. Men slutblabbat om det.

Idag händer det grejer. Vi ska åka iväg och hämta hem det leveransklara vrålåket till bebis vilket ska bli kul. Känns som om det var evigheter sedan vi beställde den så man ska verkligen inte ha bråttom. Får hoppas man inte blir besviken.

Vidare så stannar vi till en natt hos mamma och pappa i Kalix innan vi åker tillbaka till Luleå i morgon igen.

Vad ska ni hitta på? För våran del är det dags att börja kila så att vi kommer iväg, ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Sara

Men vad skönt att det var lite bättre i alla fall! Även om det fortfarande är högt. Finns det något speciellt att göra/tänka på för att få ner trycket eller bara gilla läget? Typ inte anstränga sig för mycket, undvika viss mat etc...



Kvällen kommer vi spendera i tvättstugan, lagom romantiskt och roligt! Men enda tiden ledig och jag vill som ha koll på tvätthögen nu när bebis i princip kan dyka upp när som helst. Inge kul att komma hem till ett tvättberg med en nyfödd! Dessutom är antalet linnen/underkläder som passar rätt begränsat för tillfället, så blir att hålla de få plaggen rena ;-) Lät som att ni får er en betydligt roligare dag, både hämta ut vagnen (milstolpe i sig) och mys hos dina föräldrar!

2010-05-12 @ 14:11:57
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Malin

jo det var riktigt härligt faktist:) jo just ja , jag läste ju om det. hur är allt med dig nu då?

2010-05-13 @ 10:48:54
URL: http://malinenqvist.bubbleroom.se
Postat av: Emma

Vad roligt att få hem vagnen :) Nu närmar det sig...!

2010-05-13 @ 21:36:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!