Seglivad muskelvärk


Ja det vill inte riktigt ge sig. Det gnager värre på sina ställen fortfarande men snart ska ni se att jag är fit for fight igen :) Jätte snällt av er att visa omtanke, både ni som skrivit kommentarer, messat och ringt. Det värmer! Men nog tjatat om det.

Ros


Bara för att jag lyckades tillbringa Valborgs i Sunderbyn så gjorde förhoppningsvis inte ni det. Har ni något roligt att bjuda på?

Annars då, vad händer idag? Själv inväntar jag P från jobbet. Är drygt 1 och en halv timme kvar och fram tills dess blir det kvalitetstid i soffan för min del. Därefter vet jag faktiskt inte. Gissar att vi ska iväg på ranten en sväng. Jag har ju trots allt följt läkarens order om vila nu, inte för att jag hade orkat med så mycket annat men ändå. Nu är det färdiglegat.

Vidare väntar vi på uppdatering om lägenheten. Idag vet vi om vi blir en lägenhet rikare eller inte.... Time will tell!

Take care!




Kommentarer
Postat av: Sara

Hugha, blir en del slitningar på musklerna vid ett sånt fall kan jag tänka mig. Smidigheten är ju inte på topp för tillfället om man säger så. Tur att inte magen gör ont länge i alla fall!



Idag blir det en runda på stan, måste försöka hitta något till Robert - åååh...! Knepigt att köpa till killar tycker jag! Särskilt tekniknördiga killar haha. Försöker spara pengar (har väl ingen direkt fet buffert som det är ändå med CSN) inför bebis, underlättar inte presentköp det heller. Några smarta förslag sådär?

2010-05-03 @ 11:25:38
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Sinne

Jaa jag har ändrat mig helt efter sista magbilden. Det där är en P junior! :)



Ehh, inget bebissug, jag lovar! Det räcker så bra med en några år haha :)



Jaaa jag gör det! :)

2010-05-03 @ 11:33:58
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Jessica

bara att fråga på jag kan ta reda på det mesta ;)

2010-05-03 @ 13:39:53
URL: http://wearisome.blogg.se/
Postat av: Maackyy

så underbart söt blogg :D

2010-05-03 @ 13:57:21
URL: http://kandykupps.blogg.se/
Postat av: Sinne

Haha nä nu går jag på formen! Och lite på känslan. Du är nog bestämt en pojkmamma tror jag allt :)



Vi har haft sjalen sen innan hon föddes och jag ÄLSKAR den! Den var super när hon hade tjorv i magen när hon var liten och nu är det så lätt att ha henne i den istället för på armarna när hon är så pass stor. Vi har ingen babybjörn, har faktiskt aldrig ens testat en :P

2010-05-03 @ 18:45:43
URL: http://sinnesvarld.blogg.se/
Postat av: Sara

Du jag kan säga att hemma vändningsförsök inte är det skönaste ;-) Men helt klart bättre än på sjukhus! Hoppas eran bebis är duktig och vänder sig rätt från början! Ni har inte heller mycket kvar, visst känns det overkligt!? Nu var ni ju dessutom nära på att springa om oss, tur att bebis bestämde sig för att fortsätta bakas några veckor till!



Det blev ett presentkort jag gjorde själv på lyxfrukost, trerättersmiddag, ost & vin, massage, lunch på stan och lite annat liknande. Så får han bocka för den grej han vill ha och innan året är slut. Blev bäst så, gillar inte att köpa bara för att köpa och det där går att använda oavsett när bebis kommer, bara att göra några grejer innan/några efter! Han blev glad i alla fall, huvudsaken :-)

2010-05-04 @ 11:46:32
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!