Vagnköp och IKEAshopping


Hej vänner, allt bra med er? Här är det fint om än det är lite trött. Onsdagen visade sig bli riktigt trevlig. Hämtade hem Rolls Roycen som var precis lika fin som vi mindes den och sen blev det IKEA för hela slanten. Vi skulle egentligen inte ha någonting men av någon konstig anledning så var sätena framvickade och bilen fullproppad med grejer på vägen hem.

Väl i Kalix blev det mammas lasange till middag och en lugn kväll framför tv:n för att vila ett par trötta och vätskefyllda ben innan det var dags för sängen.

I går förmiddag åkte vi ner på stan för en lunch med Sussi, Janne och lilla Alicia som vi sedan avslutade med mys på campingen i det härliga vädret.

Därefter blev det grillning hemma hos mamma och pappa ute på en stekhet altan, pjuuuh! Något säger mig att det kommer bli några tuffa veckor i värmen fram till BF men man ska inte klaga. Kände dock igår att jag att förmodligen inte kommer kunna låta bli :-P Mätta och belåtna började vi sedan rulla hem mot Luleå igen.


Idag är agendan än så länge blank. P jobbar och jag strosar omkring här hemma vilket för tillfället känns ganska skönt. Kanske passar på att pyssla om sig lite extra om orken finns. Men först bara en lugn stund i soffan. Ha det fint!




Kommentarer
Postat av: Malin

jajjamensan, kan du slå digibacken på :D jobbar ikväll:( men jag firar ändå ! mohaha

2010-05-14 @ 14:28:27
URL: http://malinenqvist.bubbleroom.se
Postat av: Sara

Hmm, jag vet inte, brukar ha ibland att det som startar från ljumskarna och strålar neråt. Eller från baksidan, då från typ ovanför skinkan ungefär. Är det fortfarande höger sida eller har det bytt? Kan ju vara antingen bebis som kommer åt att trycka på någon nerv, eller så någon ny fog som ska "luckras upp". Eller någonting helt annat, suspekt graviditetssymptom. Aaaallt kan hända, aaaallt är normalt ;-)



Haha ser att du också kämpat på i värmen. Känns så hemskt att klaga när det äntligen är sol! För min (och din) del hade det nästan varit ultimat med sol men inte RIKTIGT så varmt. Pust. Skulle bebis komma nu vet jag inte vad jag gör, helt slut på kvällarna efter en dag i värmen. Lagom redo för förlossning med andra ord. Men tar nog bara ett tag att vänja sig, ungefär som på vintern när du nästan fryser ihjäl första kalla dagarna innan kroppen anpassat sig!



Vad ska ni göra för skoj i helgen? Förutom att provköra nyvagnen, tss.

2010-05-15 @ 10:46:03
URL: http://krutgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!