Vart tog dagen vägen?


Godkväll! Den här dagen har verkligen sugit ur all energi. Har för inte allt för länge sedan vaknat upp från en powernap, en nap som hade kunnat sluta med en hel natts sömn om jag inte med våld hade tvingat upp dom otroligt tunga ögonlocken. Inte nog med solen och värmen så har vi äntligen fått tummen ur och vår- och sommarstädat bilen både in och utvändigt idag. Något som tog sin lilla tid men som minst sagt var nödvändigt. Sen är det självklart att man emellanåt måste leka lite med vattenslangen för att göra det hela lite roligare :-P Ja menar, lite kul måste man ju få ha och har man inte haft makten förr så är vattenslangen ett hett tips!

Vattensprut


Därefter blev det en stunds återhämtning i loungen och sedan middag.

Nu däremot ligger jag i soffan och myser av dom ljumma vindarna som letar sig in från balkongdörren. Är helt underbart med lite svalka. Mina ben och fötter ser ut som två uppstoppade korvar och njuter av högläget. Så ska det få förbli fram till läggdags.

Hörs mer i morgon, Ciao!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!