Regnig Onsdag


Jag skulle aldrig ha förhastat mig och sagt att jag kände mig piggare igår för fy vad trött jag var hela dagen, så där trött att jag bara hade velat lägga mig för att aldrig stiga upp igen. Jag hoppas på en bättre dag idag.

Dom vanliga morgonsysslorna är avklarade och Emilio har lagt igen ögonen för sin förmiddagslur. Jag hoppas han sover länge eftersom det egentligen bara är nu på förmiddagen han sover ordentligt. Resterande av dagen tar han bara korta powernaps, allt från 5-25 minuter vilket brukar visa sig inte vara tillräckligt då vi får en mindre nöjd gosse.

Vi har planer på att åka till IKEA på fredag. Vi måste lämna tillbaka några rullgardiner som vi köpte sist vi var där men sen är det ju ingenting som säger att man inte kan shoppa annat på samma sväng hehe. P som i vanliga fall alltid jobbar sent på fredagar har fått lov att vara ledig så att vi i lugn och ro kan göra Haparanda osäkert under fredagen för att sedan på hemvägen stanna till i Kalix hos mina föräldrar och vara till på söndag. En liten minitripp skulle man kunna säga.

Min farmor och farfar kommer hit och hälsar på idag. Får se om vi skulla åka in till stan och äta lunch. Annars blir det nog inga stora utsvävningar då det är jätte trist väder ute. Finns det något värre än regn?

Men nu ska jag förflytta rumpan till soffan en stund. Ha det bra allesammans!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det var ett tag sen jag bowlade oxå! Kanske 7 månader sen? Och då med Knut i magen :D hehe såg lite roligt ut när jag bowlade med stormagen :D haha jag vet när jag hade ägglossning och den dagen som Knut blev till :D jag tycker att det är riktigt roligt att jag har sån koll faktiskt :D



Jamen det låter som en riktigt smart plan :D vilken tur att jag ska städa idag då, så att det inte är stökigt när ni ska komma förbi ;)



Då bokar vi in att jag och Knuten kommer på måndag :D måste komma ihåg att säga till Andreas att han bara behöver åka till lule då :D

2010-11-03 @ 10:32:11
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!