En ny vän


Emilio är inte särskillt intresserad av leksaker och grejer än, han väljer verkligen sina vänner. En stor favorit har länge varit krokodilen i babygymmet, där var det verkligen kärlek vid första ögonkastet. Ibland försöker vi visa honom att världen är större än så men det är inte alltid han är särskillt intresserad vilket absolut inte gör oss någonting. Det kommer givetvis när det kommer men jag antar att man bara försöker göra utbudet lite större. Jag menar tänk själv att ligga och stirra och pilla på en och samma sak i flera månader... lite enformigt! Nå ja igår gav han det i alla fall ett försök


isbjörn


Öhhh, hmm!? Är du godare än mitt finger?

 

 

isbjörn


Kanske värt att testa



isbjörn

Nä FY vad du smakar konstigt...



isbjörn


Men du är rätt fin ändå



isbjörn

Okej vi brottas lite



isbjörn


Nä nu tror jag vi vilar en stund...... Du var minsann en jobbig en




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Hihi vilka fina bilder :D :D jättegulligt!



Ååå jag gillar hallowen :D det är mörkt, tända ljus, man gör en pumpalykta och har man tur knackar det på dörren små spöken och vill ha godis :D



Idag är Knut än så länge inte snorig! Så jag funderar om vi kanske drar ner till babysimmet idag :D och inatt har han inte alls varit snorig heller! :D framsteg!

2010-10-28 @ 10:10:31
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Anonym

Man blir trött av att brottas med isbjörnar. Klockrent litet bildspel :-P

2010-10-28 @ 11:25:10
Postat av: Ma

Vilka härliga bilder på mormors lilla gryn.

Och gossen är klok. Man ska välja sina vänner med omsorg och vara mycket rädd om dom riktiga.

Längtar till tisdag. Då ska vi gosa och kanske får han en ny liten vän. Mycket mjuk, mycket go! Kram

2010-10-28 @ 12:57:49
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo vi bestämde oss för att fara till babysimmet, Knut var inte alls snorig :) och än då länge så snorar han inte! Just nu ligger han och Andreas och sover på soffan, dom snarkar ikapp ;) så vi får se om han är nå snorig efter det! Men annars så borde vi nog kunna träffas nu :D



Hehe joo han fick en 5-månaders present lite i förväg ;)

2010-10-28 @ 16:46:46
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Jo det var lite trist att han inte riktigt gillade att bada idag =/ men hoppas på att det blir bättre nästa gång!



Njaa det går väl sådär... men jag har mest troligen hittat alla 5 vetenskapliga artiklar som jag behöver! Hoppas hoppas! Men nu är det det svåra kvar, typ problemanalys, åtgärdsanalys, etiska och legala aspetker! Men hallå sånt kan jag inte! :P Det var lättare när man gick skolan, för då var vi flera stycken i samma grupp och satt alltid och pluggade tillsammans! Då behövde man inte vara den smarta och kunna såna där svåra saker =/

2010-10-28 @ 19:57:10
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/
Postat av: Fian med kex

<3 :)

2010-10-28 @ 21:16:48
Postat av: Sara

Hmm vet inte om det var babymassage eller ej, Livia bestämde sig för att sova länge och vaknade 14:15 (den började 14 = lite väl tight att hinna med matning, blöjbyte, påklädning osv). Nåja, fler tåg! Snart blir hon väl för stor för babymassage...



Men du nu har jag hört rykten om middag på Leris imorgon, det ser vi framemot!:-) Dyker väl så fort Robert slutat eftersom den lilla damen gör tidig kväll och INTE brukar bli glad om den tiden ruckas alltför mycket!

2010-10-28 @ 21:24:50
URL: http://krutgumman.blogg.se/
Postat av: Ulrika H

Åhh... Gullunge!

2010-10-28 @ 22:49:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!