Hemma efter en dag på stan


Godkväll vänner! Hoppas att allt är bra. Det blir inget långt inlägg ikväll. Känner mig trött och huvudvärken hälsar på.

Kom hem från en heldag på stan efter 19.00. Vi har varit och träffat Lisa, Andreas och lille Knut. Lisa är sedan tidigare bekant men sist vi sågs var när vi själva satt i sandlådan hehe. Nu ett x antal år senare så har vi båda fått barn som dessutom är jämngamla vilket är jätte kul. Tack för en riktigt trevlig dag :)

Vidare så misstänker jag att Emilio befinner sig i ett språng. Han är svårare att söva på kvällarna och har börjat vakna mer på nätterna. Igår började han med att vakna upp ledsen strax efter 22.00 så jag tog upp honom en stund och gav honom en tröstskvätt och därefter somnade han så småningom om igen för att sedan vakna 00.30, 02.30,04.00 ja ni förstår. Jag håller tummarna och hoppas på att vi får återgå till det normala snart.

Men nu soffan tills P kommer hem från jobbet. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Lisa - mamma till Knut

Tack själv för i eftermiddag :D hoppas att Emilio sover lite bättre inatt och att det inte gjorde ngt att han fick äta lite senare än vanligt :)



Du kan skicka din mejladress till min så kan jag skicka över bilderna :) tycker att jag fick några bra iaf :D



Min mejl: [email protected]

2010-10-13 @ 23:07:48
URL: http://mammatillknut.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!