Söndag


Hej allesammans hur har ni det en söndag som denna?
Allt väl? Här ligger gossen och sover efter ett morgonbad, P har åkt iväg för att göra bort att byta till vinterdäck och jag sitter här inlindad i en filt och surfar runt i bloggträsket och förhör mig samtidigt om en kompis graviditet på msn. Det låter så mysigt när hon berättar hur bra hon mår, något som man själv inte fick göra. Ibland känns det som om jag aldrig kommer få lämna graviditeten bakom mig då blodtrycket fortsätter att tjorva. I fredags låg undertrycket på 91 igen- Jävla skit!

Samtidigt så blir man nästa lite nostalgisk och vill på sätt och vis göra om det. Dom var på UL i fredags och jag fick precis se en bild på skapelsen. Tänk när vi fick se våran lillis ligga och plaska i magen för första gången. Va häftigt det var om än det inte var lika häftigt och mysigt vid 9-10 ultraljudet. Det känns som evigheter sedan.

ul

Gossen i vecka 22


Vidare så ska vi på middag hos P´s syster idag. Jag undrar vad det bjuds på? Den som väntar får se.

Är dags att börja avsluta. Jag börjar ana en hungrig unge. På återseende!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!