Promenix


Hej vänner, hur har ni det?
Här började vi morgonen med en härlig promenad i solskenet. Emilio sover fortfarande ute i vagnen. Duktig pojke!

På väg ut

En påklädd och klar gullunge

Har passat på att äta frukost i lugn och ro vilket inte hör till vanligheten, kikat lite på tv och surfat runt på nätet. Och varför inte blogga också?

Det blev köp av overall i lördags. Här får ni ett smakprov om än inte bilden ger rättvisa. Ska ta mig en sista funderare hemma innan jag bestämmer mig. Onsdag är sista dagen för öppet köp.

Molo overall



Men nu ska jag gå och putsa fjädrarna innan en hungrig unge vaknar. På återseende!




Kommentarer
Postat av: Carro

Okej, Ja jag mår bra, lite hostig men sånt kan ju hålla i sig i veckor.. Neo däremot hostar och snorar än.. :/



Okej, härligt. Själv funderar jag på storleken på Neos vinteroverall, ifall det var fel storlek. Vi tog stl 80. Och det är 9-12 månader och under kallaste vintern är han ju 9-12 månader men den var himla stor, surt om man byter storlek och så blir den för liten.. :/ vet inte riktigt hur jag ska göra.

2010-09-06 @ 12:35:36
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Sofia

Tycker den ser fin ut, behåll :)

2010-09-06 @ 14:14:01
Postat av: Carro

Ja det är så himla svårt, nåväl. ska höra med David å se vad han säger. Just nu drunknar han ju i den..



Ja, nu på eftermiddagen har han knappt hostat nå, så vi får väl se :)

2010-09-06 @ 15:28:35
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/
Postat av: Carro

haha ja precis :) jo det är ganska bra, hostar bara men det kan ju sitta i hur länge som helst =)

2010-09-07 @ 21:11:46
URL: http://carolinekarlsson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

lilledu

Välkommen till min blogg!


Mitt namn är Sandra och jag älskar när livet leker och allt annat som förgyller vardagen. En tidig Junimorgon 2010 fick jag tillsammans med min sambo vårt första barn- en helt perfekt son.

I November 2011 var vi med om livets mirakel igen. Emilio blev storebror till lillasyster Carisma.

Här i bloggen skriver jag om allt som faller mig in. Allt från ytligheter till djupare tankar till vad som händer med våra småtroll.

Kom ihåg att livet är en gåva och att uppskatta varandra, vardagen och nuet är viktigt!

Hoppas ni gillar den. Enjoy!